Rood kruis achter opgeslagen document
Rood kruis achter opgeslagen document
Er staat een rood kruis achter document
Document kan niet geopend worden
Hoe op te lossen ?
Dank!
Document kan niet geopend worden
Hoe op te lossen ?
Dank!
Open Office 4.1.17
Re: Rood kruis achter opgeslagen document
Mogelijk wordt er gedoeld op het scherm wat gezien wordt wanneer Office wel geopend is maar er geen enkel document bewerkt wordt. Je kunt dan kiezen welk document je wilt openen door er op te klikken. Het rode kruis heeft als functie dat de link wordt verwijderd om het document op deze manier te kunnen openen. Het document zelf blijft op de harde schijf staan.
Dat je het document niet kunt openen kan te maken hebben dat je het document verplaatst heb en dat de link niet meer werkt. Kun je andere documenten wel openen?
Dat je het document niet kunt openen kan te maken hebben dat je het document verplaatst heb en dat de link niet meer werkt. Kun je andere documenten wel openen?
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Fijn dat u helpt
Kan OpenOffice 4.1.7 ineens niet meer openen
Als ik met rechtermuisknop klik op symbool krijg ik Bestandslokatie openen Dan krijg ik documenten te zien met daarachter een rood kruisje en ook documenten met een groen vinkje
Klik ik op een van beiden dan wordt het document niet geopend
Kan geen enkel document openen
Kan OpenOffice 4.1.7 ineens niet meer openen
Als ik met rechtermuisknop klik op symbool krijg ik Bestandslokatie openen Dan krijg ik documenten te zien met daarachter een rood kruisje en ook documenten met een groen vinkje
Klik ik op een van beiden dan wordt het document niet geopend
Kan geen enkel document openen
Open Office 4.1.17
Kon je de bestanden eerst wel openen op jouw computer? Voorlopig ga ik er vanuit dat je Windows gebruikt. Het kan best zijn dat Windows je op dit moment geen toestemming geeft om je bestanden te openen. Vaak is dat een probleem van de firewall of antivirus. Misschien dat de link je kan helpen
Document herstellen en gebruikersrechten op windows 10 en 11.
Zoals in de link ook al geschreven wordt wil overstappen naar LibreOffice soms de problemen oplossen. Maar als je meer informatie geeft dat er een oplossing te vinden is.
Document herstellen en gebruikersrechten op windows 10 en 11.
Zoals in de link ook al geschreven wordt wil overstappen naar LibreOffice soms de problemen oplossen. Maar als je meer informatie geeft dat er een oplossing te vinden is.
Dank u zeer voor beantwoorden
Rode kruis heeft waarschijnlijk te maken dat mijn opslagruimte vol was. Heb foto’s op een stick geplaatst en ineens waren de rode kruisjes weg
Status thans kan OpenOffice niet openen Heb daar ook geen account van in mijn bezit. Als ik OpenOffice van mijn computer verwijder en opnieuw download kan ik dan nog/ weer bij mijn documenten
Dank voor beantwoorden
Rode kruis heeft waarschijnlijk te maken dat mijn opslagruimte vol was. Heb foto’s op een stick geplaatst en ineens waren de rode kruisjes weg
Status thans kan OpenOffice niet openen Heb daar ook geen account van in mijn bezit. Als ik OpenOffice van mijn computer verwijder en opnieuw download kan ik dan nog/ weer bij mijn documenten
Dank voor beantwoorden
Open Office 4.1.17
Misschien kun je aangeven welk Operating Systeem je gebruikt. Ik neem aan een versie van Windows maar ik wil graag weten welke!
ApacheOffice kun je gewoon dowmloaden zonder betaling of andere problemen gedownload worden en dat geldt ook voor LibreOffice.
https://www.libreoffice.org/download/do ... breoffice/
De link voor ApacheOffice is rechts onder in het venster.
Ik denk dat er een probleem is dat zich niet laat oplossen met het opnieuw installeren van ApacheOffice. Misschien helpt het als je het gebruikers profiel vernieuwd.
Gebruikers of users profiel
Lees de link voor informatie. Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geef het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. En lees de link voor informatie
Opnieuw installeren
Het opnieuw installeren heeft meestal niet zoveel resultaat. Het user profiel vernieuwen is in het algemeen beter maar ik weet niet of het de oplossing is voor dit probleem.
https://wiki.documentfoundation.org/UserProfile/nl
ApacheOffice kun je gewoon dowmloaden zonder betaling of andere problemen gedownload worden en dat geldt ook voor LibreOffice.
https://www.libreoffice.org/download/do ... breoffice/
De link voor ApacheOffice is rechts onder in het venster.
Ik denk dat er een probleem is dat zich niet laat oplossen met het opnieuw installeren van ApacheOffice. Misschien helpt het als je het gebruikers profiel vernieuwd.
Gebruikers of users profiel
Lees de link voor informatie. Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geef het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. En lees de link voor informatie
Opnieuw installeren
Het opnieuw installeren heeft meestal niet zoveel resultaat. Het user profiel vernieuwen is in het algemeen beter maar ik weet niet of het de oplossing is voor dit probleem.
https://wiki.documentfoundation.org/UserProfile/nl
Beste mijnheer
Dank voor de reactie en suggesties
Gisteravond kreeg ik een melding ICloud bijna vol (97%).
Ook een melding met een rood kruisje.
Ik heb toen al mijn foto’s , zowel van de harde schijf als ook waar aangegeven stond IPhone ICloud, op een stick over gezet. Toen waren alle rode kruisen weg, behalve bij ICloud bijna vol. Dit was een geruststelling voor mij. Echter ik kon nog niet bij mijn documenten en met de app OpenOffice niet openen. Heb toen de computer uitgezet. Wat schetst mijn verbazing, toen ik vanmorgen met uw suggesties aan de gang wilde gaan nadat ik de computer had aangezet, dat ik op de OpenOffice app klikte en ik “”gewoon”” weer bij mijn documenten kon. Ik schrijf “” gewoon”” omdat ik steeds als vanouds, circa 1 jaar, eerst een document moet herstellen,
Ik zou dus toch liever overstappen naar Word of Libre?
Maar kan ik dan in 1 klap alle documenten overzetten van open Office naar Word of Libre?
Dank voor uw antwoord!!
Dank voor de reactie en suggesties
Gisteravond kreeg ik een melding ICloud bijna vol (97%).
Ook een melding met een rood kruisje.
Ik heb toen al mijn foto’s , zowel van de harde schijf als ook waar aangegeven stond IPhone ICloud, op een stick over gezet. Toen waren alle rode kruisen weg, behalve bij ICloud bijna vol. Dit was een geruststelling voor mij. Echter ik kon nog niet bij mijn documenten en met de app OpenOffice niet openen. Heb toen de computer uitgezet. Wat schetst mijn verbazing, toen ik vanmorgen met uw suggesties aan de gang wilde gaan nadat ik de computer had aangezet, dat ik op de OpenOffice app klikte en ik “”gewoon”” weer bij mijn documenten kon. Ik schrijf “” gewoon”” omdat ik steeds als vanouds, circa 1 jaar, eerst een document moet herstellen,
Ik zou dus toch liever overstappen naar Word of Libre?
Maar kan ik dan in 1 klap alle documenten overzetten van open Office naar Word of Libre?
Dank voor uw antwoord!!
Open Office 4.1.17
Het is mooi dat de problemen opgelost zijn, zo begrijp ik het althans.
Na deze avonturen zou ik even wachten met het snel veel veranderingen aan te brengen. Wat wel kan is het volgende probleem op lossen.
Disk vol
Ik heb het idee dat als iCloud vol is er waarschijnlijk geen reden is om ook de foto's van de harde schijf te verwijderen. Als er wel een reden is zou ik de foto's opslaan op een deel zodat ze niet automatisch ook opgeslagen worden bij iCloud. Ik ga er wel vanuit dat er nog wel ruimte is op de harde schijf.
Na deze avonturen zou ik even wachten met het snel veel veranderingen aan te brengen. Wat wel kan is het volgende probleem op lossen.
De oplossing is simpel: aangeven dat je het document niet wilt herstellen er is blijkbaar geen reden meer.
Disk vol
Ik heb het idee dat als iCloud vol is er waarschijnlijk geen reden is om ook de foto's van de harde schijf te verwijderen. Als er wel een reden is zou ik de foto's opslaan op een deel zodat ze niet automatisch ook opgeslagen worden bij iCloud. Ik ga er wel vanuit dat er nog wel ruimte is op de harde schijf.
Dank voor alle reacties en je goede bemoeiienis!!
Ben blij dat ik weer bij mijn documenten kan
Ben blij dat ik weer bij mijn documenten kan
Open Office 4.1.17