eigen pad voor writer en calc

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
john32

eigen pad voor writer en calc

Bericht door john32 »

Het lukt mij niet om voor writer en calc een verschillend pad voor de bestanden in te stellen.
Onder extra/opties etc wel te verstaan. Als ik in writer een pad instel dan geldt die ook automatisch voor calc en omgekeerd.
Hoe doe ik dit?
Open Office 3.2.1 op windows 7
floris v

Re: eigen pad voor writer en calc

Bericht door floris v »

Welkom op het forum.
Het kan gewoon niet binnen OOo. Is wat mij betreft geen probleem, ik maak altijd mijn eigen mappen om bestanden per project in op te slaan. Is wat gedoe om dan naar de goede map te navigeren, maar ik heb dat altijd als overkomelijk beschouwd.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
john32

Bericht door john32 »

Bedankt voor uw antwoord. Eigenlijk vind ik het wel een voorstel waard om dit in te voeren. Het steeds weer aanpassen door te navigeren, vind ik omslachtig. Wat is eigenlijk de ratio om het de doen zoals het is gedaan?
m.vr.gr.
Open Office 3.2.1 op windows 7
floris v

Bericht door floris v »

Geen idee wat de achterliggende gedachte is. De ontwikkelaars komen hier ook niet. Maar ik vind het ook niet zo'n goed idee om alle Writerbestanden bij elkaar te zetten en alle Calcbestanden ook, of dat nu n dezelfde map is of niet. Zoeits als de favorieten in Word, dat zou wel een aardig idee zijn - als dat een lijst oplevert met alleen mappen waarin bestanden staan die met Writer dan wel Calc zijn gemaakt.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie