Een mogelijk bekende error (fout:509) waarvan ik op internet alleen maar heb kunnen vinden dat de oplossing meestal onvindbaar is.
Hier op het forum heb ik er ook niks over kunnen vinden. Is er een topic die over dit onderwerp gaat?
En zo niet: Is er iets over bekend betreft eventuele update's?
fout:509
Re: fout:509
Hallo
Foutcodes worden in de help file beschreven.
zoek naar : foutcodes;lijst van
Romke
Foutcodes worden in de help file beschreven.
zoek naar : foutcodes;lijst van
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Waar treedt de fout op? Wordt het programma afgesloten met die foutmelding, of is het een foutmelding in een cel in Calc?
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
De foutmelding is in meerdere cellen. Het moet dus met een berekenening te maken hebben, maar het bestand is beveiligd. Als ik dus een berekening moet aanpassen, zal dat niet kunnen. (bedenk ik me zojuist)
OpenOffice 3.3 op Mac OS X
Hello
Lijkt mij een juiste conclusie
De aangegeven fout is een foutcode beshreven in de help file.
Romke
Lijkt mij een juiste conclusie
De aangegeven fout is een foutcode beshreven in de help file.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Hier zijn enkele links daarover :
A couple of things to check:
Incompatible file/folder names (like using an apostrophe in a name in the path).
Missing name delimiter (like using accents instead of apostrophe).
Mistyped path/filename. (In particular, check for spaces. Leading, trailing, or double spaces are easy to enter by mistake, and hard to spot later.)
Error 509 is "missing operator", so it's more likely that you have some element disturbing the pathname syntax (the first two suggestions).
googelen op error 509 openoffice509 Missing operator E.g. =2(3+4) * operator missing between the 2 and the (.
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
op Ubuntu Linux 12.04 LTS