Ben gisteren overgeschakeld op OpenOffice... had dit al veel eerder moeten doen!
Niettemin een vraagje: ik woon in België. Mijn toetsenbord staat ingesteld "Frans (België)" vanwege het azerty-klavier. Mijn numeriek klavier is steeds ingeschakeld. Wanneer ik bij OpenOffice Writer op het numeriek klavier de toets "." indruk, verschijnt ",". In andere gevallen heb ik dit niet (bvb bij het intikken van voorliggend bericht of bij gebruik van e-mailprogramma Mozilla Thunderbird). Heeft iemand hiervoor een oplossing? Heb al geprobeerd de land- en taalinstellingen te wijzigen onder Windows maar zonder resultaat.
Alvast bedankt!!!!
[Opgelost] Toetsenbord
[Opgelost] Toetsenbord
Laatst gewijzigd door floris v op za apr 21, 2012 8:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Als opgelost gemarkeerd
Reden: Als opgelost gemarkeerd
Open Office 3.1 Windows Vista
Re: Toetsenbord
Grappig, nooit gezien omdat ik het numerieke toetsenbord eigenlijk niet gebruik. Ook bij mij gaat het zo. Na enig proberen blijkt dat bepaald te worden door de instelling van het selectievakje Hetzelfde als de locale instelling (,) in Extra - Opties - Taalinstellingen - Talen. Haal het vinkje weg, dan knoeit OOo niet meer met het toetsenbord.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?