ik heb terug de nl versie van office 3.4.1 geïnstalleerd maar als ik in interface languages kijk
staat er alleen maar" english usa "in en alles is en blift in het engels ???
ricardo
[Opgelost] gebruikersinterface taal
[Opgelost] gebruikersinterface taal
Laatst gewijzigd door floris v op di sep 11, 2012 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Als opgelost gemarkeerd
Reden: Als opgelost gemarkeerd
open office 3.3 , windows 7 ultimate,
Re: gebruikersinterface taal
Hallo
Ik denk dat je de Engels talige versie gedownload hebt.
http://sourceforge.net/projects/openoff ... e/download
Bovenstaande link lijkt mij te verwijzen naar het Nederlandse language pack.
http://www.openoffice.org/download/other.html
In bovenstaande link kun je meer download vinden
Ik kan je wel vermelden dat nadat ik eenmalig mijn versie van OpenOffice.org tweetalig gemaakt hebt he door openSUSE zo bijgehouden wordt. Ik kan moeiteloos omschakelen van Engels naar Nederlands en omgekeerd. Wel moet ik OpenOffice opnieuw opstarten. Ik neem aan dat er geen verschil in gedrag is tussen Apache Open Office en LibreOffice.
Romke
Ik denk dat je de Engels talige versie gedownload hebt.
http://sourceforge.net/projects/openoff ... e/download
Bovenstaande link lijkt mij te verwijzen naar het Nederlandse language pack.
http://www.openoffice.org/download/other.html
In bovenstaande link kun je meer download vinden
Ik kan je wel vermelden dat nadat ik eenmalig mijn versie van OpenOffice.org tweetalig gemaakt hebt he door openSUSE zo bijgehouden wordt. Ik kan moeiteloos omschakelen van Engels naar Nederlands en omgekeerd. Wel moet ik OpenOffice opnieuw opstarten. Ik neem aan dat er geen verschil in gedrag is tussen Apache Open Office en LibreOffice.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Nee Romke,
ik heb wel degelijk de nederlandse versie gedownload en ook het nl pack
en toch is alles in het engels en kan ik niet overschakelen !!
maar eerst had ik het engelse geïnstalleerd en daarover het nederlandse
kan dat invloed hebben
ricardo
ik heb wel degelijk de nederlandse versie gedownload en ook het nl pack
en toch is alles in het engels en kan ik niet overschakelen !!
maar eerst had ik het engelse geïnstalleerd en daarover het nederlandse
kan dat invloed hebben
ricardo
Hallo
Ik weet niet of de installatie volgorde van invloed is op jouw probleem. Mijn idee: het mag geen invloed hebben.
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. De laatste tijd adviseer ik soms ook om met CCleaner of iets soortgelijks mogelijk fouten van de computer op te sporen en te herstellen.
Let op wis niet de map User profiel maar geef het een andere naam.
Romke
Ik weet niet of de installatie volgorde van invloed is op jouw probleem. Mijn idee: het mag geen invloed hebben.
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. De laatste tijd adviseer ik soms ook om met CCleaner of iets soortgelijks mogelijk fouten van de computer op te sporen en te herstellen.
Let op wis niet de map User profiel maar geef het een andere naam.
Romke
De volgorde lijkt me juist: eerst het programma zelf installeren, dan pas de taalmodules. Maar de taalmodule komt pas beschikbaar na afsluiten van OOo, inclusief - en dat wordt vaak vergeten - de Quickstarter.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Hallo
De quickstarter geeft nogal eens het probleem dat OOo niet complete afgesloten wordt. Als de quickstarter ingeschakeld is en de computer wordt herstart is dat ook voldoende? Er zou dan ook nog wel eens een verschil kunnen zijn met echt herstarten en terug komen van een hibernate uitschakeling.
Gezien het feit dat bij mij de quickstarter standaard is uitgeschakeld ben ik mij ook niet zo erg bewust van de problemen aangaande de quickstarter.
Romke
De quickstarter geeft nogal eens het probleem dat OOo niet complete afgesloten wordt. Als de quickstarter ingeschakeld is en de computer wordt herstart is dat ook voldoende? Er zou dan ook nog wel eens een verschil kunnen zijn met echt herstarten en terug komen van een hibernate uitschakeling.
Gezien het feit dat bij mij de quickstarter standaard is uitgeschakeld ben ik mij ook niet zo erg bewust van de problemen aangaande de quickstarter.
Romke
he guys,
alles is opgelost! gewoon herstarten, in options , languages en nu kon ik wel veranderen in nederlands herstarten en upsakee alles ok !
thanks voor de steun
ricardo
alles is opgelost! gewoon herstarten, in options , languages en nu kon ik wel veranderen in nederlands herstarten en upsakee alles ok !
thanks voor de steun
ricardo