SInds gisteren crasht mijn OO nadat ik een xls bestand geopend had. Daarna komt het herstelwindow met de melding 'door een onverwachte fout crashte OpenOffice.org.......' . Als ik dit heb geaccordeerd dan kan ik een document(Doc,ppt,etc..) openen of een nieuw document activeren. Vervolgens crasht OO na ongeveer 20 seconden . Ik heb 1 maand geleden een update van 3.3 naar 3.4.1 uitgevoerd.
Meerdere keren heb ik de OOrelease verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alle verwijzingen in de register verwijderd. Heb nog geprobeerd een 3.2 release te installeren(reverse enginering) echter krijg hetzelfde foutscherm. .
Alles draait op Windows 7 Home Premium.
Ik wil graag OO blijven gebruiken vanwege het open karakter ondanks een officiele MSofficesuite in bezit.
Wie kan me helpen?
OO 3.4.1 op windows 7 crasht na 20 sec.
OO 3.4.1 op windows 7 crasht na 20 sec.
Laatst gewijzigd door RPG op zo dec 09, 2012 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tag verwijderd vanwege verkeerd gebruik.
Reden: Tag verwijderd vanwege verkeerd gebruik.
Open Office 3.4.1 Windows7 HomePremium
Re: OO 3.4.1 op windows 7 crasht na 20 sec.
Hallo
Ik denk dat je het herstellen moet overslaan. Dit moet je ook aangeven in het tweede scherm.
Het is best mogelijk dat het bestand wat je wilt openen niet wil samen werken met OOo,
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het uuserprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat.
Romke
Ik denk dat je het herstellen moet overslaan. Dit moet je ook aangeven in het tweede scherm.
Het is best mogelijk dat het bestand wat je wilt openen niet wil samen werken met OOo,
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het uuserprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6