Hallo, Het lijkt alsof de cursor ( muis) op SNAP is gezet. Het is erg lastig om iconen op de werkbalken te bereiken, want iedere keer snapt-ie naar het icoon links daarvan.
Heeft iemand dat ook wel eens ervaren? En, wat is er aan te doen?
Bij voorbaat dank,
Rob
Cursor snapt naar iconen
Cursor snapt naar iconen
Laatst gewijzigd door RPG op di mei 07, 2013 1:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Taalfout verbeterd zodat het ook gemakkelijker gevonden kan worden
Reden: Taalfout verbeterd zodat het ook gemakkelijker gevonden kan worden
Open Office 3.4.1 op Windows XP
Re: Cuesor snapt naar iconen
Heeft u dit enkel bij Open Office? Het doet me denken aan een vervuilde muis. Een haartje dat voor de laser zit bijvoorbeeld.
Re: Cursor snapt naar iconen
Hallo, dit ondervind ik uitsluitend in Open Office.
Ik heb tevems een Wacom grafisch tablet. Hierbij treedt het euvel niet op als ik met de grafische pen werk.
Ik heb wel ontdekt dat met de muis van rechtss naar links werkend die snapfunctie hanterbaar is.
Beweeg je van links naar rechts is het om gek van te worden. De cursor schiet iedere keer terug.
Het enige wat helpt is de muis bij de icons wer te halen en vervolgens rechts van het bedoelde icoon neer te zetten. Dan snapt-ie er goed naar toe.
Maar leuk is anders!
Rob
Ik heb tevems een Wacom grafisch tablet. Hierbij treedt het euvel niet op als ik met de grafische pen werk.
Ik heb wel ontdekt dat met de muis van rechtss naar links werkend die snapfunctie hanterbaar is.
Beweeg je van links naar rechts is het om gek van te worden. De cursor schiet iedere keer terug.
Het enige wat helpt is de muis bij de icons wer te halen en vervolgens rechts van het bedoelde icoon neer te zetten. Dan snapt-ie er goed naar toe.
Maar leuk is anders!
Rob
Open Office 3.4.1 op Windows XP
Maakt u gebruik van een gamersmuis? Duurdere gamersmuizen kan men specifiek gaan instellen, als één van die instellingen dan niet goed staat ... (Zowel Open Office als games draaien in Java?)
Zelf maak ik gebruik van het gewone materiaal en ik heb totaal geen ervaring met wat u overkomt.
Zelf maak ik gebruik van het gewone materiaal en ik heb totaal geen ervaring met wat u overkomt.
Hallo
Ik heb feitelijk geen idee over de oplossing of de oorzaak van het probleem.
Het is feitelijk zoeken naar en oorzaak en dan zou kunnen beginnen met een nieuw gebruikers profiel. Ook het mogelijk verwijderen van de grafische tablet zou te overwegen zijn. Als Engels geen probleem is breng het probleem eventueel daar aan de orde. Mogelijk zijn daar ook mensen die een grafische tablet gebruiken en een oplossing weten voor het probleem.
Romke
Ik heb feitelijk geen idee over de oplossing of de oorzaak van het probleem.
Het is feitelijk zoeken naar en oorzaak en dan zou kunnen beginnen met een nieuw gebruikers profiel. Ook het mogelijk verwijderen van de grafische tablet zou te overwegen zijn. Als Engels geen probleem is breng het probleem eventueel daar aan de orde. Mogelijk zijn daar ook mensen die een grafische tablet gebruiken en een oplossing weten voor het probleem.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6