Wie kan me adviseren s.v.p.
In openoffice writer staan iconen voor de menu opties op de werkbalk,
maar in calc alleen maar tekst voor de menu opties..
In extra staat alles standaard, en kan verder geen instellingen meer vinden om van tekst weer naar iconen weergave te switchen..
Wie weet er nog een tip. Of wordt het herinstalleren ?
Dank Jan Boender
Geen Iconen op Calc werkbalk standaard
-
Geen Iconen op Calc werkbalk standaard
OpenOffice 3.4 op Windows 7 32 Bit
Re: Geen Iconen op Calc werkbalk standaard
Hallo
Her-installeren heeft meestal weinig zin voor OOo daar heel instellingen in het gebruikers profiel opgeslagen zijn. Bij her-installeren wordt het gebruikers profiel niet aangepast. Hier staat een beschrijving voor het aanpassen van het gebruikers profiel.
Aanpassen werkbalk
Het aanpassen van de werkbalk is nogal diep weggestopt.
menu --> Extras --> Aanpassen
In de popup tabblad Werkbalken selecteren.
Zoek dan rechts de knop Werkbalk op en klik hier op. Je kunt dan voor verschillende mogelijkheden kiezen.
Het zou best kunnen dat het een en ander alleen geldt voor de werkbalk die met naam geselecteerd is de listbox Werkbalk.
Ik denk dat het dialoog venster afgesloten moet worden met de knop OK en niet met klikken op het kruisje rechtsboven. Er is ook nog een knop herstellen. Waar herstellen uit bestaat weet ik niet maar het is te proberen als je niet weet wat je doen moet.
Romke
Her-installeren heeft meestal weinig zin voor OOo daar heel instellingen in het gebruikers profiel opgeslagen zijn. Bij her-installeren wordt het gebruikers profiel niet aangepast. Hier staat een beschrijving voor het aanpassen van het gebruikers profiel.
Aanpassen werkbalk
Het aanpassen van de werkbalk is nogal diep weggestopt.
menu --> Extras --> Aanpassen
In de popup tabblad Werkbalken selecteren.
Zoek dan rechts de knop Werkbalk op en klik hier op. Je kunt dan voor verschillende mogelijkheden kiezen.
Het zou best kunnen dat het een en ander alleen geldt voor de werkbalk die met naam geselecteerd is de listbox Werkbalk.
Ik denk dat het dialoog venster afgesloten moet worden met de knop OK en niet met klikken op het kruisje rechtsboven. Er is ook nog een knop herstellen. Waar herstellen uit bestaat weet ik niet maar het is te proberen als je niet weet wat je doen moet.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Re: Geen Iconen op Calc werkbalk standaard
Hallo
Als het probleem is opgelost zet er dan een vinkje boven en niet een vlam.
http://forum.openoffice.org/nl/forum/vi ... hp?f=1&t=2
Romke
Als het probleem is opgelost zet er dan een vinkje boven en niet een vlam.
http://forum.openoffice.org/nl/forum/vi ... hp?f=1&t=2
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6