OpenOffice
-
OpenOffice
Kan OpenOffice 4.0.1 niet verwijderen Krijg de mededeling dat het pad niet gevonden kan worden!
Wat is de oplossing
Wat is de oplossing
Openoffice401.msi op Windows 8.1
Re: OpenOffice
Hallo
Zou het niet goed geïnstalleerd kunnen zijn? Er lijken mij twee mogelijkheden open te staan.
a) Met CCleaner of een soort gelijk programma, het proberen te verwijderen.
b)Het opnieuw installeren en kijken of het nu wel te verwijderen is.
Romke
Zou het niet goed geïnstalleerd kunnen zijn? Er lijken mij twee mogelijkheden open te staan.
a) Met CCleaner of een soort gelijk programma, het proberen te verwijderen.
b)Het opnieuw installeren en kijken of het nu wel te verwijderen is.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
-
Ik heb CCleaner op de computer,wat moet ik aanvinken om de Openoffice te verwijderen?
Hallo
Ik denk dat je beter dat kunt vragen aan iemand in de echte wereld. Ik ben bang dat er meer problemen zullen ontstaan door verkeerd gebruik van CCleaner dan dat de aanwezigheid van OOo veroorzaakt.
Mijn aanpak bij problemen is in het algemeen: Verlos de computer van zoveel mogelijk problemen die als probleem herkend zijn omdat ze vaker voorkomen. Vaak is dan het probleem ook opgelost wat de aanleiding is om problemen op te lossen.
Romke
Ik denk dat je beter dat kunt vragen aan iemand in de echte wereld. Ik ben bang dat er meer problemen zullen ontstaan door verkeerd gebruik van CCleaner dan dat de aanwezigheid van OOo veroorzaakt.
Mijn aanpak bij problemen is in het algemeen: Verlos de computer van zoveel mogelijk problemen die als probleem herkend zijn omdat ze vaker voorkomen. Vaak is dan het probleem ook opgelost wat de aanleiding is om problemen op te lossen.
Romke
-
Nogmaals wat ik te zien krijg wanneer ik Open Office 4.0.1 wil verwijderen.
De functie die u wilt gebruiken bevind zich in een netwerkbron die niet beschikbaar is.
Vervelend is dat ik geen nieuwe open office kan installeren,ik krijg dan de melding dat hij de oude openoffice niet kan verwijderen.
Dit nog als aanvulling,als er verder niets aan te doen is,is het niet anders.
De functie die u wilt gebruiken bevind zich in een netwerkbron die niet beschikbaar is.
Vervelend is dat ik geen nieuwe open office kan installeren,ik krijg dan de melding dat hij de oude openoffice niet kan verwijderen.
Dit nog als aanvulling,als er verder niets aan te doen is,is het niet anders.
Hallo
Romke
Dit maakt dat ik geen oplossing weet. Het lijkt mij meer een windows probleem dan een OpenOffice probleem. Het kan zijn dat anderen een oplossing weten. Het lijkt mij beter om te gaan informeren op een Windows forum. Daar zijn ze mogelijk ook op de hoogte van Windows 8.1. Tot dusver heb ik nog geen Windows 8.X gezien.nijdam-soeting schreef:De functie die u wilt gebruiken bevind zich in een netwerkbron die niet beschikbaar is.
Romke
In zo'n geval kan grof geschut wel werken: verwijder de programmabestanden (maak de map bij Program Files\OpenOffice.org 4 gewoon leeg), open dan regedit en verwijder de verwijzingen naar OpenOffice. Vooral dat laatste is een lastig en mogelijk gevaarlijk klusje.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?