Tot nu toe is het goed gegaan om etiketten op één pagina af te drukken ,maar nu verder...
Hoe kan ik uit een groter db bestand , over meerdere pagina's af drukken?
DataBase is gekoppeld.
PSE answ
john
Etiketten over meerdere pagina's
Etiketten over meerdere pagina's
OpenOffice 3.3 op Windows XP
Re: Etiketten over meerdere pagina's
Hallo
Er is principieel geen verschil tussen een pagina etiketten en 100 pagina's.
In de tutorial sectie van dit forum staat een tutorial voor label /etiketten.
http://user.services.openoffice.org/nl/ ... um.php?f=4
Romke
Er is principieel geen verschil tussen een pagina etiketten en 100 pagina's.
In de tutorial sectie van dit forum staat een tutorial voor label /etiketten.
http://user.services.openoffice.org/nl/ ... um.php?f=4
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Hallo Romke,
Om meerdere pagina's af te drukken, ben twee avonden bezig geweest met het vinden van de oplossing.
Met uw tip ben ik verder gekomen en zie ook het voorbeeld met de adressen ,maar als ik er door blader,
zie ik dat na ieder bladzijde er een blanco komt. Waarschijnlijk heeft dat met het afdruk stap te maken,
maar ik heb het niet kunnen vinden .Heeft u nog enig idee maar dat aan kan liggen ?
Mvrgrt John
Om meerdere pagina's af te drukken, ben twee avonden bezig geweest met het vinden van de oplossing.
Met uw tip ben ik verder gekomen en zie ook het voorbeeld met de adressen ,maar als ik er door blader,
zie ik dat na ieder bladzijde er een blanco komt. Waarschijnlijk heeft dat met het afdruk stap te maken,
maar ik heb het niet kunnen vinden .Heeft u nog enig idee maar dat aan kan liggen ?
Mvrgrt John
OpenOffice 3.3 op Windows XP
Hallo
Ik kan helaas geen ander antwoord geven dan: je zult hier of daar wel een pagina einde hebben ingevoegd en dit wordt voor elke pagina herhaald. Dit herhalen zal wel steeds de blanco pagina veroorzaken. Ga naar het eind van je document en druk de backspace toets zovaak in tot dat een eventuele blanco pagina verdwenen is.
Het probleem heeft waarschijnlijk te maken met je brondocument maar waarschijnlijk niet met je database. Je kunt eventueel je brondocument hier plaatsen en misschien is daar de oplossing te vinden.
Romke
Ik kan helaas geen ander antwoord geven dan: je zult hier of daar wel een pagina einde hebben ingevoegd en dit wordt voor elke pagina herhaald. Dit herhalen zal wel steeds de blanco pagina veroorzaken. Ga naar het eind van je document en druk de backspace toets zovaak in tot dat een eventuele blanco pagina verdwenen is.
Het probleem heeft waarschijnlijk te maken met je brondocument maar waarschijnlijk niet met je database. Je kunt eventueel je brondocument hier plaatsen en misschien is daar de oplossing te vinden.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6