Hallo,
Ik ben momenteel bezig met het opstellen van een formulier waarbij ik gebruik wil maken van een aantal keuzelijsten.
Erg bekend ben ik niet met O.O. dus het is voor mij vooral experimenteren. Over het algemeen vind ik het erg gebruiksvriendelijk en kom ik een aardig eindje met mijn project. Ik blijf alleen met het probleem zitten dat ik niet weet hoe ik meerdere items in een keuzevak kan plaatsen.
Als ik in de ontwerpmodus op het keuzevakje dubbel klik dan krijg ik " Eigenschappen: Keuzelijst"
Vervolgens scroll ik in het tablad " algemeen" naar beneden en kom ik bij " Items in lijsten"
Het was mij wel gelukt om ten minste 1 item neer te zetten, maar daar blijft het dan ook bij...
Vraag :
Hoe kan ik meerder items hierin plaatsen ?
Ik heb erg veel gezocht op Google en kwam vaak over onderwerpen als "Database toevoegen" etc..
Aangezien ik niet veel weet van comp. software hoop ik dat iemand mij dit in" Jip en Janneke taal" kan uitleggen...(totaal geen verstand van formules, etc..)
Alvast bedankt voor je tijd !!
M.vr.gr. Saef
Meerdere items in keuzelijst toevoegen
Meerdere items in keuzelijst toevoegen
OpenOffice 3.4.0 (MAC-OS10x)
Re: Meerdere items in keuzelijst toevoegen
Hallo
Multiple selection voor listboxen in een formulier is niet mogelijk. Dat werkt alleen in een dialog.
Het kan zijn dat je dit bedoeld?
Voor het invoegen druk gelijk op de shift toets en de return toets voor een nieuw item.
Romke
Multiple selection voor listboxen in een formulier is niet mogelijk. Dat werkt alleen in een dialog.
Het kan zijn dat je dit bedoeld?
Voor het invoegen druk gelijk op de shift toets en de return toets voor een nieuw item.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Re: Meerdere items in keuzelijst toevoegen
Dit is inderdaad wat ik wou hebben.
Je hebt me enorm geholpen !!!
Erg bedankt !!
M.vr.gr. Saef
Je hebt me enorm geholpen !!!
Erg bedankt !!
M.vr.gr. Saef
OpenOffice 3.4.0 (MAC-OS10x)