Ik heb nu een paar maanden een nieuwe iMac M3 met Sonoma 14.5 en aanvankelijk lukte het nog wel om tekstbestanden te openen, maar vandaag kreeg ik een bestand van een vriend toegestuurd en toen kreeg ik de melding dat dat bestand op een nieuwere versie van OO gemaakt was en dat misschien niet alles zou werken.
Nou dat klopte, zeg maar gerust alles niet zou werken. Ik krijg het pakket niet meer een de praat en opnieuw installeren resulteert ook niet in weer opstarten. Ik heb nu niks meer.
Iemand een idee?
Open Office op MacOS Sonoma 14.5 wil niet installewren
Open Office op MacOS Sonoma 14.5 wil niet installewren
Dick Metselaar,
OpenOffice 4.1.15 op iMac M3 OS Sonoma 14.5
OpenOffice 4.1.15 op iMac M3 OS Sonoma 14.5
Re: Open Office op MacOS Sonoma 14.5 wil niet installewren
Ik heb wat rondgekeken en installeren op Sonoma gaat volgens een paar websites niet probleemloos, al moet het wel kunnen lukken. Maar waarom zou je die moeite doen? Je kunt beter LibreOffice proberen.
* Elke keer dat je een bestand krijgt dat met LibreOffice is gemaakt, krijg je de waarschuwing dat het document met een latere versie van OpenOffice gemaakt is.
* LibreOffice biedt betere ondersteuning van MS Office en er verschijnt regelmatig een update.
* Elke keer dat je een bestand krijgt dat met LibreOffice is gemaakt, krijg je de waarschuwing dat het document met een latere versie van OpenOffice gemaakt is.
* LibreOffice biedt betere ondersteuning van MS Office en er verschijnt regelmatig een update.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?