na openoff downloaden melding van microsoft max 25x Word???

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
JRodenhuis

na openoff downloaden melding van microsoft max 25x Word???

Bericht door JRodenhuis »

Hallo!

ik heb net openoffice 3.2 gedowload(Base?), werkt prima, wil ik een Word doc. openen krijg ik de melding dat ik dit nog max.25x mag doen en anders kan het niet meer...
Wat is dat nou? :shock: Heb net een nieuwe laptop en opende een oud mailtje met een word doc erin, op vorige comp ging dat prima, had ik ook openoffice op....is dit nou bangmakerij??of heb ik straks na die 25x echt een probleem??
heb vista, en openoffice 3.2...zit niet echt te wachten om te gaan betalen voor office als t altijd gratis heeft gewerkt op vorige laptop met openoffice.... :cry:
OpenOffice 3.2 op Windows Vista
Johan

Re: na openoff downloaden melding van microsoft max 25x Word

Bericht door Johan »

Kan u uw computer eens laten checken op malware? De melding die u krijgt is ver van normaal te noemen. 8-)
Een hoopje informatief leesvoer ...
floris v

Bericht door floris v »

Waarschijnlijk hebt u gedubbelklikt op dat Word-document en startte daarmee de meegeïnstalleerd tijdelijke licentie van MS Office. Die geeft inderdaad de waarschuwing dat je het programma maar een beperkt aantal keren gratis kunt gebruiken.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
JRodenhuis

Bericht door JRodenhuis »

ik heb nu microsoft office helemaal verwijderd...resulaat is nu dat als ik een word bestad openen wil is dat ik de melding krijg dat ik online moet zoeken naar bestanden waar ik t mee kan openen...jemig.... :(
OpenOffice 3.2 op Windows Vista
floris v

Bericht door floris v »

Tja, het is wel even wennen aan het werken met een computer. Een computer is ook maar een mens, die moet je toch nog van alles uitleggen. Gewoon kiezen voor de mogelijkheid Bestand uit een lijst kiezen. Dan de toepasselijke module van OpenOffice.org selecteren, vinkje in het vakje Altijd met dit programma openen (of woorden van gelijke strekking) en klaar is kees.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie