Nowe przypisy od nowego rozdziału

Użytkowanie edytora dokumentów
Sagez

Nowe przypisy od nowego rozdziału

Post autor: Sagez »

Hej,

Jestem studentem i w mojej pracy licencjackiej w każdym rozdziale przypisy muszą się zaczynać od nowa, tzn np. mam już rozdział pierwszy z przypisami od 1 do 30, zaczynam pisać rozdział drugi, wstawiam przypis i ten przypis, jako że jest w nowym rozdziale powinien mieć numer 1 a nie 31. Jak można ustawić coś takiego, że przypisy zaczynają się od nowa w każdym rozdziale?
Mam nadzieję, że zrozumieliście mnie Państwo.

Będę bardzo wdzięczny za objaśnienie krok po kroku.
Open Office 4.0.1 na Windows 7
Awatar użytkownika
Astur

Re: Nowe przypisy od nowego rozdziału

Post autor: Astur »

1. Utwórz nowy dokument.
2. Wstaw w nim tyle sekcji, ile jest rozdziałów (Wstaw --> Sekcja).
3. W oknie wstawiania sekcji, w zakładce Przypisy dolne/końcowe, zaznacz Zbierz na końcu tekstu i numeruj od nowa. Zrób to wstawiając każdą sekcję.
4. Do każdej sekcji wkopiuj osobny rozdział z pracy, którą już napisałeś.
Przypisy będą się znajdować na końcu tekstu w danym rozdziale (a nie na odpowiednich stronach). Nie jestem całkiem pewny, czy o to chodziło, ale nie mogę sobie dać rady z przypisami końca sekcji. Nie chcą się u mnie numerować od nowa. Pewnie to kolejny bug.
Może u ciebie będzie działało...
Ubuntu 20.04 — OpenOffice 4.1.10
Zanim zastosujesz się do jakiejś rady, zrób kopię zapasową dokumentu, którego ona ma dotyczyć.
Wskazówka: w dokumentach używam czasem niestandardowych, bezpłatnych czcionek Gentium i Lato
Sagez

Post autor: Sagez »

Dziękuję Ci bardzo za wyczerpującą odpowiedź, sprawdzę niedługo. Trzymaj się :)
Open Office 4.0.1 na Windows 7
Minio

Post autor: Minio »

Narzędzia → Przypisy dolne/końcowe → karta „Przypisy dolne” → pole „Zliczanie” przestaw na „Na rozdział”.
Pierwszy przypis po każdym akapicie ze stylem „Nagłówek 1” będzie oznaczony numerem 1.